Wednesday, September 30, 2009

Aryan

hihi so officially nya mlm tadik, pukul 1.30 pagi [30.09.09] aku dah upgrade status dari complicated ke In Relationship <--fhm2 dik pun jak lah.. :D ermm actually aku sik mok lah atas sebab aku sik mok nak lukakan hati org. Memandangkan before tok aku lah org yg akan memutuskan hubungan. So aku padah dengan aryan terus terang, don't expect anything from this relation. Sebab nya, hati aku masih 50 50 gik. Tapi nya padah sik salah mun kita coba so mun rasa sik sesuai kita break. So far, alhamdulillah. Even aku sik pat nak berik hati aku dengan nya buat masa sekarang tapi aku yakin, setiap yang berlaku sentiasa ada hikmahnya. Sik salah mencoba bah, dah pecah rekod peribadi single selamak setahun ya. Hahaha anyway, semuanya aku serahkan kepada Allah Yang Esa untuk menentukan segalanya.

4 comments:

J.Clair said...

fa, go with the flow :)

jgn maksa diri mpun, and jgn melawan. just have fun first. ngeeeheeheh, when i met my hubby, nya mengaku nya msh syg ex fiance nya, and me oso, p mek dua suka sama suka.

lama2 jadilah sayang...

p all the best to u my dear!!!

Nur Affa said...

thanks joan. :D ya lah. sebab mek dah madah dengan nya awal2 mek x madah aok dan mek x madah x. so far mek suka effort yang nya polah untuk kmk :D dan dalam banyak2 org nya lah org pertama lepas for the first stage! ha susah ya joan. Setahun lebih bok ada org dapat lepas first stage kira ok lah ya... hahaha

apa2 pun jaoh bah perak ya hahaha

pinky said...

efa...tok pengalaman kamek, at first kamek nang sik suka ngan "nya" tok (laki mek kinek tok) coz time ya kamek ada pilihan hati dirik empun, sampay bertapok bila nya datang ngagak ke rumah. But at last nya lah jadi laki kamek...hahaha...cinta sik perlu bergaut (gopoh-gapah), nya akan datang slow2...embak ilek...anyway jodoh kita dah tertulis di tangan Tuhan...cuma kita sik tauk sapa nya.

Nur Affa said...

hahaha yalah tek nak? mek sll pk, aryan tok ka yang akan jadi penawar hati kmk antara banyak2 org? hahahaha tapi apa2 pun kira ok dah ya mek berik nya peluang x kdk dlok mek terus padah dengan org mek x mok ngan cdak hahahha kejam ada jwak mek dolok eh

tangga apa usah nya dengan kmk jak gik.. mek x mok bergaut tapi x jwak mek rilek2 glak. sedang2 bah. hahaha

time tok bok mek tauk perak ya kedak dekat jak...