Wednesday, September 30, 2009

Beza nya

 A lot of things happened. Dan aku masih dalam masa menerimak nya. Start lah aku tok x pat nak nangis, x pat nak makan, x pat nak tido semua benda aku x pat nak polah. Ya menunjukkan aku memang d tahap stress paling maha kaya hebat.

Kenak aku mudah glak nangis bila bab hati di sentuh? Kenak air mata aku tok mudah glak ngalir bila aku tauk kawan aku dalam kesedihan? Kenak hati aku tok begitu lembut bila bab kasih sayang di sentuh? Kenak aku mudah glak jadi org yang protektif bila org-org di sekeliling aku di sakiti? Kadang-kadang org ya bukan family aku pun, kadang-kadang kawan rapat, kadang-kadang kawan yang baruk kenal.. Aku mudah berik kasih sayang aku dengan org. Sebab bila aku ngenang dirik aku sangat bertuah dapat kasih sayang yg lebih dari cukup dari family dan org lain x dapat apa yg aku dapat maka aku mudah rasa simpati. Aku mudah terasa hati. Aku mudah nangis bila org lain x dapat spt apa yang aku dapat. Kenak aku mcm ya? Tapi jangan pernah sentuh  tentang cerita cinta aku. Kerana aku rasa aku sangat tegas bila Cinta dengan kekasih. Ya lah beza nya.

Kepada si dia, maka dengan hari tok aku mengistiharkan yang Bunga Daisy ya d bawah jagaan aku jwak. Aku tauk nya ada org jaga tapi seems she's very naive person. So kesian of her. Everyone of us x sanggup tangga muka nya. Apatah gik bai. Aku rela korbankan apa yg aku rasa tok sebab aku sik mok nya terluka agik.Ya Allah... hanya balasan dari Mu yang ku harapkan.

No comments: