Thursday, September 24, 2009

Walaupun cuti

even cuti tapi aku sik cuti rindu dengan nya...i miss him soo much. Aku yakin apa harus aku polah. Aku sik sepatutnya pike apa akan jadi at the end nya, sepatutnya aku harus enjoy apa yang ada untuk hari tok. Seandainya sampei hari tok jak, Allah izikan aku sayang dengan nya, maka setakat hari tok ajak. Tapi mun dah tuhan jadikan aku kenak tunggu nya for few months later bok cerita aku dengan nya habis maka siapa dapat halang?

Aku anggap gerak hati ya anugerah, nya kadang2 datang tanpa kita sangka-sangka. Aku sik pernah tauk sama ada nya masih sik ingat dengan aku. Aku sik pat nak madah apa-apa sebab aku bukan bomoh yang boleh tangga hati org kedak nie. Cuma apa yang penting aku hargai jak apa yang aku ada sekarang. And aku mintak, di berik kekuatan untuk lalui semua yang berlaku dalam hidup aku. Amin...

No comments: