Tuesday, September 29, 2009

a NEW guy doesn't mean a NEW cinta

Tajuk nya pun dah straight jak nunjuk nak. So senang cerita adalah sorang tok yang aku kira aku tengah berik nya peluang untuk jadi ehem ehem aku. Nya training polis d Melaka dan dlm sebulan lebih gik bok cdak d posting rah cne2 tempat rah Malaysia tok. Ermmm aku sik mok lah nak cerita banyak cukuplah aku madah aku berik nya peluang, ya ajak. Sebab aku rasa unfair aku terus madah dengan nya "sik mok" sedangkan aku dik pun gik x pasti samada org yg aku sayang nek tok memang untuk aku ka sik. Setakat tok aku dah terus terang dengan this guy [syahrul aryan]  yang buat masa tok, aku sik pat madah aok dan aku sik jwak madah sik. Berik aku dan waktu dan tangga lah apa usaha nya to get me. Hahahahaha jaik alu jwak. Tapi biasalah nak? Sik kan senang-senang jak dapat no thrill lah mcm ya. Betol sik? Tapi sebenarnya aku bukan sengaja pun nak polah nya macam ya. Tapi sebenarnya aku sik bersedia pun untuk benda2 macam tok dolok. Tapi time tok aku layan jak. Ya ajak sebenarnya tek Aku tok manusia paling malas mok gago dengan hp, aku jenis yang x tahan berkepit dengan hp 24 jam kedak org lain. Kadang aku sik ingat pun cne aku engkah hp aku ya. Maklum org x fames x hal jaoh dari hp. Tok bg yus ajak pun hal sebenarnya! Tunggu nya balit ctok lok. Siap nya! Jagi cencaluk lah nya.

One more thing, aku dah tukar no. Dari celcom ke dg. [016-5791224]. Tapi no tok  xlah penting glak pun. Sebab no maxis aku ya maseh wujud gik. Aku sik tukar no maxis ya. Sayang rasa nak tukar. Aku tukar ke dg tok ada sebab nya. Yang paling utama, celcom ndak alah2 berolah. Mala jak trip nya pun cvrge. sakit jiwa aku eh! Yang kedua. sebenarnya dolok no ya khas k aku dengan babe aku jak. Tapi memandangkan dah ada rami org tauk no so aku tukar lah. Anggap aku tunaikan janji aku dengan nya. Lagipun aku dah x da apa2 gik dengan nya, so sik gunalah aku mok simpan no ya. Tukar anginlah. Sik lah kuat gilak aku tek. Sebab dlm sim ya aku maseh simpan gik msg2 nya before tok. So bila aku terbaca aku rasa sik sanggup nak delete. So aku tukar no jak lah. Senang cerita.

No comments: