Friday, October 16, 2009

Hari marek pun

Entah tiba-tiba petang tok hati aku terasa sayu. Kebanyakkan org dah balit time tok. Dah lepas kol 5 bah. Aku sengaja balit aher malas nak balit rumah agik, ada kelas akaun kak tok.

Bai selalu padah aku dengan aryan seperti di dunia masing-masing. Dalam dunia yang berbeza. Dan aku sik faham jwak kenak aku boleh bersabar dan bertenang dengan aryan walau sesungguhnya  kesabaran aku teruji dengan sikap keanak-anakan nya. Sungguh he is like a kid. Dan aku lebih berperanan seperti penjaga nya. Aku rasa bertanggungjawab atas nya. Maka tiap kali ya jwak lah aku kenak oleh bai, atas dasar tanggungjawab apa? Slumber jak aku jawab tanggungjawab sebagai girlfriend! Sound nonsense terus! hahahaha I know i can't be a good girlfriend to him. seriously i can't. i just give the BEST shoot that i could do now. So if anything happen later, at least i will not regret it.

Papadom is a GOOD movie. i watched it last night with kak rozi n bai. Nang lucu cita ya. Aku puas hati bayar tiket dengan harga RM 7. Kita sik kan dapat jaga org yang kita sayang 24/7. Tapi demi sayang nya Saadom tok dengan anak nya, sanggup nya jaga anak nya sampei kedak ya. Tapi yalah, anak nya sik pat nak bergerak bebas. When we really love someone we should let them to choose their own way. [a good one la] Even they choose to go from us. Some people said, kadang-kadang kita kenak biarkan org yang kita sayang ya pergi dari kita, mun x macam nie cdak nak balit dengan kita? But is not an easy task to let go someone that we really love. It feels they bring our heart as well. And it makes we have a BIG hole in our heart.

No comments: