Thursday, October 8, 2009

Cinta sik pat di paksa

Kekuatan cinta adalah di ukur dari kekuatan melepaskan org yang kita sayang - Smallville season 6

Bila kita bena-bena sayang dengan nya, maka kita akan fikirkan tentang hati nya dolok dari hati kita pun - kyle XY


Lamak dah aku x up date aku pun thoughts here, most of it aku banyak copy paste dari FB jak, dari sorang mamat indon tok, apa nama aku pun dah lupak. Cgek cgek benda jadi macam d rancang jak. Sesungguhnya memang ALLAH yang MAHA mengetahui apa yang terjadi. Nak madah aku tersepit sik jwak, cuma aku nang x tauk mcm nie nak respon to this situation.

Tapi bila malam tadik bila in padah "ktk mala klaka hal nya jak, mun kmk x tanyak hal faez,[a.k.a aryan] alu lah ktk x bercerita ngan kmk tentang nya"

Alulah aku tek berfikir sepanjang malam, dan sampei pagi tok pun aku gik jwak berfikir tentang yg in padah ya... No, i'm not thinking about him anymore. Baca semua yang princess aku anta tek polah jiwa aku rasa macam melayang jap. Aku x mampu baca habis pun. Nang hebat Princess. Dapat gik nya baca habis apa nak org ya berik dengan pompuan ya. Mun aku d tempat nya memang x terkabe dah rasa. Sebab nya ada hak jwak mok polah mcm  ya berbanding aku yang langsung x da kenak mengenak dengan that guy terus.

Cuma apa yang aku dapat aku dpt polah is BERDIAM DIRI. Dan buat in, sorry hari2 lah ktk terimak email yang nonsense2 dari kmk hahaha. Mek x tauk mek nak cayak dengan sapa agik.

No comments: