Tuesday, July 14, 2009

lemond said...

Mek 2 bai chat mlm tadik p sekejap jak alu nya hilang. Pa jak anak ya nindak nya pg ka? Topic hangat mek 2 mlm tadik hal aku lah nak, hrmmmmmmmmm *nang berfikir panjang lie jwak* aku padah dengan nya aku bukan x mok let him go p ku mok benda ya happen naturally, aku x mok paksa mun belom masa nya bah... tangga jak mcm aku dengan jaja dolok, tiap hari jak aku try to lo let him go p last2 4 tahun jwak aku bok dpt lupak kan nya. Sak jak sepanjang 4 tahun ya aku kedak apa jak mok lupakan nya. Dah ya tek skali ku mok lupak nya x jak gne2.. huh!!!

Susah aku mok explain ngan org pahal aku biarkan jak apa yang aku rasa nek tok, sebab alasan yang pertama AKU PUN X TAUK PAHAL hahahahaha sebab yg kedua aku rasa even aku syg nya aku x ganggu hdp nya bah. X da sekalipun aku kaco masa hdp nya. So pa masalah mun aku stick dengan apa ku rasa nek tok aku x kaco org NASIB lah nak? pa gik ada sorang kawan ku tek bila jak nya dapat tauk aku x duli ngan babe agik nang suk lah nya tek, maka keluar mcm2 kata semangat keluar dari mulut nya wah wah wah HEBAT *tepok tangan* p sorry to say mek sebenarnya pretend jak ya klaka mcm ya dengan ktk. Mek mok nangga ktk mcm nie bah. Sorry lah bukan mek x mok dengar nasihat ktk tapi nak hati bila hati mek dah mok nya mcm ya maka mcm ya lah nya. Mek yakin dengan hati mek bah. Sebab mek tauk x semua org dapat kelebihan apa yang mek rasa nek tok bah. Once hati mek padah nya x mok so the DECISION akan x mok lah ya, tapi bila nya padah MAOK so janganlah d tolak kelak mek tensyen hahahaha. Mun dah tetap keputusan hati mek maka fikiran terpaksa carik jalan mcm nie jalan selesaikannya. Sebab ya mek rasa mek bukan ekot perasaan. Mun org ekot perasaan nya x berpk. Nya akan polah benda membuta tuli dan tanpa sebab. Tapi kmk even kmk ekot perasaan tapi kmk ada alasan pahal mek polah mcm ya even kadang2 alasan UTAMA nya sebab hati mek mok hahahaha sebab sebenarnya mek tok sangat susah untuk carik benda yg kmk suka, p once mek jumpa maka ya lah jawapan nya. Mun nak carik benda lain pun kenak akan ambik masa.

Mek rasa mcm yalah jwak bila bab2 mek suka dengan org, mek x kisah apa org padah or apa pandangan org, mek suka nya apa lah masalah nya? Nya bukan laki org, bukan tunang org kaco hdp nya pun kmk xda so pa lah mesti mek lepaskannya nek tok kak ya g carik org laki GILA APA! apa pk hati mek tok kedak tukar baju ka? ish ish ish pelik na manusia tok. KITA di suroh ekot KATA nya? x logik x logik. *geleng palak* Bai tok pelik gik, bila aku cerita dengan nya semua2 pa ku rasa, nya gik sedih.. adakah patut nya padah CINTA aku tok cinta agong? oi ngek! aku x rasa pun apa yg aku polah tok agong *cup2 betol x ejaan agong aku ya? tauk ada pembetulan ejaan* aku cuma polah benda ya ekot rasa hati aku jak bai, aku sayang dengan nya bukan aku mintak nya balas balit apa yang aku rasa, aku sedia maklum OBSTACLES infront us *hihih kaka omputeh* sebab aku yakin bah, sekirannya memang bukan nya jodoh aku maka apa aku perlu bingong? kenak aku mesti nyeksa dirik lupak kannya? ya lah aku heran... Aku gik mudak bah... ada benda lain yang lebih penting aku kenak pk. Cuma time tok PERASAAN aku dengan nya cuma SATU BONUS. ya ajak aku x anggap pun lebih dari ya, andai bena nya bukan untuk aku, aku YAKIN perasaan tok akan hilang jwak even nya akan ambik masa. SIK DA YANG SIA2 DLM DUNIA TOK TUHAN CIPTAKAN maka yakin lah. Atas semua kesakitan dan air mata yang mengalir pasti TUHAN akan balas dengan 10 kali perkara yang lebih baik. :D

No comments: