Wednesday, March 2, 2011

Ritual



14 febuary, Hari Valentine.. or dalam bahasa melayu nya Hari Memperingati Kekasih. dalam Islam memang di tegah untuk menyambut hari-hari seperti ini. Aku memang tak sambut hari tu.. Apa yang aku ingat untuk hari tu adalah, driving lesen aku tamat tempoh so kena renew dan kena keluarkan duit haha. 

Bt the way, untuk tahun nie aku saje-saje jelah nak cuti. Terms nya annual leave. Sebab nya keesokkan nya public holiday untuk Malaysia. Bersempena dengan Maulidur rasul [selawat dan salam keatas, nabi junjungan Muhammad S.A.W] Jadilah cuti panjang bermula sabtu, ahad, isnin dan rabu. 

actually, im tyring to do video blog so this is my first step... errrr please do not comment on this video cause i knoe it is more stupid than stupid hahaha.. 

Btw, ada aku kesah? apa yang penting is, KAMI enjoy the moment yang sesat di pekan Lundu Dush dush.. malu giler kot... tak dapat jumpa jalan keluar, dah nak sampai 7 kali kita orang pusing pekan tu tapi tak jumpa jalan keluar.. Last last kite orang tanyalah dengan oragn-orang yang dok situ.. Dah tu kite org gelak mcam hantu dalam kereta sebab bodoh sangat. Pekan tak lah besar mane pun tapi jalan keluar tak jumpa.. Hampeh! 


No comments: