Friday, April 8, 2011

a TRILLION sorry

Why when we care a lot about their feeling eventually we hurt them? Sedangkan our first intention memang tak sanggup nak lukakan hati sesiapa pun. 

Tuan Momo yang terpaksa di lukakan hati nya. Saya TERPAKSA, and swear it hurt me a lot, but i know i have too. The condition is, aku yang tak mampu nak pretend that i feel OK every time he texts me or called me. Cause i can't pretend that we're friend sedangkan secara fakta we EX couple. Maaf Tuan Momo saya tak mampu untuk berbuat seperti mana yang pernah awak lakukan sebelum ini... sememangnya saya terpaksa untuk bergaduh, terpaksa buat awak marah saya, terpaksa buat segala-galanya yang menyakitkan hati awak, terpaksa buat awak BENCI saya, terpaksa buat awak kena lupakan saya. Sebab saya tak ada kekuatan untuk tinggalkan awak. Sememangnya saya tak ada kekuatan untuk cuma beranggapan yang kita cuma mampu setakat berkawan. When you said that "perhubungan kita ini memang tak akan dapat pergi kemana-mana pun, dan kita hanya dapat untuk berkawan" It feel a whole world on top of me. Sesak. Tak bernafas. Hilang kata-kata. Tapi itulah fakta nya. Funny kan, kadang-kadangkan kita tahu itulah yang akan berlaku, tapi when we heard people saying it out kita seolah-olah tak mampu nak menerima, kenape erk? Sedangkan itulah yang sebenarnya... but why i HATE to hear that? but why it make me cry when u saying that? whyyyyyyyyyyyyyyyyy???????? *sob sob* 

Tuan Momo, saya minta maaf ye, saya tak dapat terima kewujudan DIA walau beribu kali awak kata yang kita nie kawan. Saya cuma tak dapat, saya tak mampu. Jadi saya ambik keputusan lebih baik saya buat awak macam nie, sekurang-kurangnya saya rasa kesakitan and that makes feel alive compare to pretend that i your friend dan tak memijak pada bumi nyata, sentiasa di awangan bersama mimpi yang tak akan pernah jadi kenyataan pun. 

Sebenarnya, aku pun tak tahu keputusan aku nie betul ke tidak. Yang aku tahu aku berserah jer segala-galanya pada Allah. Sesunggunya Allah sebaik-sebaik pertolongan. Aku yakin DIA tahu apa yang terbaik untuk aku, dan sesungguhnya aku tak pernah berjumpa dengan orang yang salah, dan terutama Tuan Momo. 

Dan buat Momo, kau kena jaga tuan kau baik-baik tau! Penat aku cari tuan kau. Aku memang tahu yang aku tak akan pernah dapat jaga dia pun, so aku amanahkan dia pada kau. Aku akan jadi kawan dia satu hari nanti sebab aku tak bermusuh dengan sapa-sapa pun cuma yang pastinya bukan sekarang. Selagi aku masih sayang dia aku rasa slagi itulah aku rasa lebih baik aku berdiam diri dari dia. 

So all i can do now, STAY POSITIVE!!! itu je yang harus aku buat sekarang... i know it is hard but at least it is worth! FIGHTING efa!!! You can do it!!! 

2 comments:

FurBall said...

ish3..masalah cinta tok..ehehehe~_~

anyway..parut ya parut lain..kmk buang besi december ya tek..so nya pon wound n scar masih fresh..ya nampak glak..jejeje

Nur Affa said...

hahaha yalah tek.. malas nak mek gik eh.. (katanye) hahaha ktk ya nang ndak2 alah2 mek rasa hospital pun dah malas nangga muka ktk...