Friday, August 7, 2009

Hatiku

Bila hati aku dah berkata maka ya lah jawapan. Kadang-kadang aku dik pun marah dan hairan dengan hati aku pun. Sebab nya kadang-kadang apa yang nya maok ya susah gilak mok aku dapat dan usaha kan. Dan kadang-kadang sik pasti gik sama ada benda ya akan terjadi ka sik. Tapi ya lah nya. Bila aku sik ngekot apa yang hati aku mok maka sik happy lah nya. Kadang kadang semua orang padah putih hati aku padah hitam. Ya lah nya. Tapi aku suka jwak nya sekurang-kurangnya nya tauk dik pun apa yang nya maok. Dan nya sik mok maka sik mok lah. Kadak nie paksa pun sik mok lah jwak nya.

Ku tanyak dalam facebook tek ada kah perlu we fight for someone that we love?

"knp perlu cr si dia, sdgkn die telah ditentukn" sebaliknya tnya la diri sndiri "apakah usaha yg dicurahkan dlm perjalanan mencri si dia"

"i will answer YES, if both are still in love wif each other..
and i will answer NO, if only one side still in love, but the other side no more in love.."


hrmm cukup buat aku berfikir. Lain orang mesti lain2 jawapan. Tapi hati aku padah nya suka komen tok. Kadang-kadang aku perlukan komen yang kejam supaya aku sedar diri :P sik lah setiap masa aku di manjak ajak. Kadang-kadang aku perlukan fakta yang menyakitkan untuk menbangunkanaku dari tido. Tapi walau beribu komen dan kritikan yang aku dapat tapi bilah hati aku padah nya mok ya jwak maka ya jwak lah jawapan nya. Hrmmm hati2 kenak lah kau keras glak macam ya?

No comments: