Thursday, August 13, 2009

Bertuturnya CINTA

Reading again and again my previous blog remind me that how my feeling toward him [my BABE]. Perasaan rindu dengan nya. The way i react about my feeling. So then i wonder, why must being so stress right now? Meanwhile i know my heart want him ONLY!!! So then what's wrong with that?

Why must i feel stress when i miss him? Why must i feel like HELL when i miss him? Yes, i cry a lot when i miss him. So then? Wake up efa!!!! Where're your promises? You want to prove to the whole world that he is for you. If nothing that you can do to get him so PRAY to Allah. If you feel while you miss him so tell ALLAH that you miss him, tell ALLAH that you miss him. You know that he is in your heart so why dont you just keep it in your heart? Let you and Allah know that he is the ONE you really want in life. Keep praying and praying and NEVER give up to ALLAH.

this para is a part of my previous blog...

"Mek rasa mcm yalah jwak bila bab2 mek suka dengan org, mek x kisah apa org padah or apa pandangan org, mek suka nya apa lah masalah nya? Nya bukan laki org, bukan tunang org kaco hdp nya pun kmk xda so pa lah mesti mek lepaskannya nek tok kak ya g carik org laki GILA APA! apa pk hati mek tok kedak tukar baju ka? ish ish ish pelik na manusia tok. KITA di suroh ekot KATA nya? x logik x logik. *geleng palak* Bai tok pelik gik, bila aku cerita dengan nya semua2 pa ku rasa, nya gik sedih.. adakah patut nya padah CINTA aku tok cinta agong? oi ngek! aku x rasa pun apa yg aku polah tok agong *cup2 betol x ejaan agong aku ya? tauk ada pembetulan ejaan* aku cuma polah benda ya ekot rasa hati aku jak bai, aku sayang dengan nya bukan aku mintak nya balas balit apa yang aku rasa, aku sedia maklum OBSTACLES infront us *hihih kaka omputeh* sebab aku yakin bah, sekirannya memang bukan nya jodoh aku maka apa aku perlu bingong? kenak aku mesti nyeksa dirik lupak kannya? ya lah aku heran... Aku gik mudak bah... ada benda lain yang lebih penting aku kenak pk. Cuma time tok PERASAAN aku dengan nya cuma SATU BONUS. ya ajak aku x anggap pun lebih dari ya, andai bena nya bukan untuk aku, aku YAKIN perasaan tok akan hilang jwak even nya akan ambik masa. SIK DA YANG SIA2 DLM DUNIA TOK TUHAN CIPTAKAN maka yakin lah. Atas semua kesakitan dan air mata yang mengalir pasti TUHAN akan balas dengan 10 kali perkara yang lebih baik. :D" [Tuesday, 14 Jul]


Efa, FIGHT for it!!!!

No comments: