Friday, December 30, 2011

Saying Good Bye 2011

Hari terakhir bekerja pada tahun 2011. Time flies fast! Rasa macam in a blink dah hujung tahun pun.

Resolusi 2012? ermm i already start doing it, (a few of it) but a part of it i didnt start anything hahaha

Rasa-rasanya nothing gonna change much next year. But i never know what had God planned for me. Bukankah semua nya dah tertulis 500 ribu tahun lagi sebelum bumi ini di cipta. Subhanallah... Betapa hebatnya Allah. Belajar perkara terbesar dalam hidup dalam tahun ini, i need to admit it not easy! Its really not! But then saya bersyukur mungkin disebabkan niat yang dah saya lakukan pada awal tahun maka Allah menguji apa yang dah saya niatkan. Bersyukur sebab Allah sendiri yang mengingatkan saya.

This year adalah tahun kesedihan saya. Awal tahun pun dah bermula dengan air mata, sampai hujung tahun. Dugaan datang silih berganti. Menguji kesabaran dan ketabahan hati. It takes time for me to get up again.

2012, is coming... I didnt have any plan yet! But one thing for sure. I dont want to turn back time!

No comments: