Thursday, December 13, 2012

I need to fight! Death Serious!

Allah tak mengubah nasib sesuatu kaum itu sehingga mereke mengubah nasib mereka sendiri.

 You need to fight for your own happiness. It will be hard on the beginning but it is worth to fight for. Sampai bila nak harapkan orang tolong kita selesaikan masalah?

Face it!

Embrace your fear!

Fight it!

Its gonna hurt you. It will. But it is a good lesson for you in your life. HE knows you can do it. HE loves you more than your mom.

HAVE FAITH. 

HAVE FAITH 

HAVE FAITH. 

I can't just sit down and crying bout my problem. It wont help.

Fikir positif. Fikir yang baik-baik sahaja. Harapkan DIA. Sesungguhnya Allah adalah sebaik-baik penolong. I have nothing except HIM.


2 comments:

hafizan hajijah haneesa said...

bila datang sesuatu masalah kadangkala kita mengeluh...kenapa harus kita yang merasai sakitnya...kenapa kita yang dipilih untuk menangisinya....kadangkala terasa amat sesak di dada...setelah beberapa ketika, tanpa kita sedari Allah titipkan ketabahan dan kesabaran dalam hati kecil kita...kemudian baru kita teringat padaNya..padaNya lah seharusnya kita berserah...ingat janjiNya untuk setiap hambaNya...syurga yang hakiki dan abadi....saya rindu Allah....(tetiba sedih....)

Nur Affa said...

yalah kak jijah... anggap jak pembersih dosa... terlalu banyak dosa... supaya klk kmk datang dengan nya dalam keadaan yang kurang dosa.. In Syaa Allah :)