Monday, May 23, 2011

awak lah..

Boleh tak jangan tanya hati saya untuk siapa?

Boleh tak jangan ambik kisah dengan sapa saya keluar?

Boleh tak jangan ambik kisah rindu saya pada siapa?

Bukan saya tak nak bagi tahu, tapi saya rasa kalau saya pun tanya soalan yang sama pada awak, awak pun susah nak jawab sekarang...

Saya tahu hati awak untuk siapa, saya tak nak kerana hanya rasa bersalah u still with me.. we still can be friend, we still can text each other, we still call each other, biarlah awak dengan sapa-sapa pun tak kisah lah.. (bukan saya tak nak kisah, but i need to learn to live without you as a lover anymore)

Saya rasa keadaan kita sekarang lebih baik bukan? No more cries, no more fear. I know i still not over you yet, but a part of it, i already can accept may yes that we are meant to fall in love with each other but may be not for meant together. ALLAH lebih tahu what best for us...

i know, i bercakap macam sik ada perasaan lah, macam not understand you and what, but i guess having a girlfriend is a signal that you already move on. May be because of me you still need to be kind to me and everything... tapi i just want you to know i have learned step by step without you...

No comments: